Inspirace a bytové doplňky ve skandinávském stylu

Reklamační řád

Reklamační podmínky

Reklamace se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  1. Zboží bylo poškozeno při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník NESMÍ takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce telefonicky/e-mailem).
  2. Zboží bylo poškozeno po převzetí od přepravní služby špatnou manipulací a poškodil se obal nebo pomačkaly výrobky uvnitř. V tomto případě prodávající za vady neodpovídá.
  3. Zboží bylo uchováváno v podmínkách, které neodpovídaly požadavkům uskladnění. Při vystavení přímému slunečnímu záření může dojít k poškození a prodávající v tomto případě neodpovídá za vady. 
  4. Zboží bylo poškozeno působením živlů. Došlo k poškození vlivem větru, deště apod., kdy zboží spadlo na zem nebo promoklo. Prodávající za vady neodpovídá.
  5. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s přepravou. Při hrubém zacházení může dojít k poškození a prodávající v tomto případě za vady neodpovídá.

 

Postup při reklamaci

  1. Informujte nás o reklamaci písemně, telefonicky nebo e-mailem.
  2. Reklamované zboží zasílejte společně s přiloženou kopií faktury a vyplněným reklamačním listem s přesným popisem vady zboží a kontaktem na Vás.

 

Reklamační list je možné stáhnout zde Formular pro uplaneni reklamace.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Vyřízení reklamace může být pozastaveno v případě, že prodávající neobdržel potřebné podklady pro její vyřízení (jedná se o části zboží, kopie faktury, přesný popis vady…). V tomto případě má prodávající právo vyžádat si doplnění podkladů od kupujícího. Lhůta pro vyřízení reklamace je pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů.